Returnare produse

 

1. Serviciul retur:

Puteti returna sau schimba produsele comandate in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului, exceptie facand cazurile precizate mai jos.

1.1 Nu se accepta returul tuturor produselor comandate si livrate pe perioada "Starii de urgenta" sau "Starii de alerta" declarate de catre autoritati, datorita pandemiei Covid-19. Exceptie fac doar produsele livrarte eronat din cauza expeditorului.

1.2 Nu se acceptă returul produselor Sterile.

1.3 Nu se acceptă returul produselor din categoria Cosmetice si de Ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

1.4 Nu se acceptă returul produselor şi nu se înlocuiesc decât din motive de conformitate, produsele aduse pe comanda (produsele pentru care s-a achitat in prealabil un avans in momentul plasarii comenzii).

1.5 Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

2.Proceduri retur:

2.1 Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne contactati telefonic 0751.513.563 sau pe adresa de email contact@optimum-medical.ro in termen de 14 zile de la primirea coletului.

2.2 Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificat de garantie, etc). Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.

2.3 Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.

2.4 Completati un FORMULAR DE RETUR in care sa precizati numarul facturii si motivul returului si expediati-l in colet impreuna cu marfa returnata sau trimiteti-l pe adresa de email contact@optimum-medical.ro.

3. Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face astfel:

3.1. Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării) in termen de 21 de zile calendaristice;

3.2. Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).